התקנת גלאי עשן

אחת השאלות שעולות לא פעם בקרב אנשים רבים היא, האם יש לבצע התקנת גלאי עשן בבית או להסתפק במטפים לכיבוי שריפה. הרי אם פורצת שריפה או מתגלה עשן, אנחנו נרגיש זאת ואז אנחנו יכולים להשתמש במטפים לכיבוי אש, בשביל להתמודד עם הבעיה.

התשובה היא כמובן, שלא ניתן להסתפק רק במטף כיבוי אש, יש צורך בהרבה מעבר לזה, קרי בהתקנת גלאי עשן. אחרת אנחנו עלולים למצוא את עצמנו מתמודדים מול שריפה גדולה הרבה יותר מזו שאנחנו יכולים להתמודד מולה.

הרעיון של גלאי עשן עצמאי 220 או גלאי עשן אחרים הוא, ברגע שעולה עשן במקום מסוים, הגלאי מתריע. לא משנה אם מדובר בעשן כתוצאה מבישול או מעישון סיגריה. אנחנו יכולים כמובן לכבות את הגלאי כך שהוא לא יעבוד כאשר אנחנו מבשלים או מעשנים, אך יותר חכם מצידנו פשוט לא לעשן או לבשל במקום (או להתקין גלאי עשן מעל הכיריים במטבח)

מדוע אנחנו חייבים לבצע התקנת גלאי עשן ולא להסתפק במטפים? מטף הוא כלי עזר שנועד לשימוש אחרי שפורצת שריפה, הוא לא כלי מניעתי ולא כלי מתריע. גלאי עשן עצמאי 220, הוא כלי שמתריע מפני שריפה ומאפשר לנו להגיב בהתאם. אלמלא גלאי עשן, אנחנו צריכים להסתמך רק על חוש הריח שלנו. דבר שהוא לא תמיד אפשרי וגם לא חכם. יש אנשים שחוש הריח שלהם לא מפותח, אם הוא בכלל קיים, יש מקרים שלוקח כמה רגעים עד שחוש הריח שלנו מתחיל לעבוד. אם אנחנו ישנים או עובדים בחדר או בקומה אחרת, אנחנו עלולים למצוא את עצמנו מגלים באיחור מה שפורצת שריפה וזה יכול להיות בעייתי מאוד.

נקודה נוספת, התקנת גלאי עשן, יכולה להתבצע בכל מקום, בכל חדר, אנחנו לא חייבים שהגלאי יהיה במקום גלוי שיפריע לעיצוב המבנה, אנחנו יכולים להחליט שהגלאי יהיה מותקן במקום נסתר. למה זה חשוב? כך אנחנו גם נהנים ממנו וכך הוא גם לא מפריע לנו לעיצוב של החדר.

אם אתם מעוניינים בהתקנת גלאי עשן או התקנת מערכת פריאקשן, מערכת גלאי עשן במקומות רגישים למים, זה הזמן ליצור איתנו קשר. חברת נור אש מתמחה בהתקנת מערכת גלאי עשן. פנו אלינו עוד היום וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית. הצוות שלנו ישמח לעזור לכם ולהתקין עבורכם גלאי עשן מסוגים שונים על פי בחירתכם.

2 תגובות בנושא “התקנת גלאי עשן

  1. That is really attention-grabbing, You’re a very professional blogger.
    I’ve joined your feed and sit up for in quest of more of your wonderful post.
    Additionally, I have shared your site in my social networks . berlin intim . شيخ روحاني . رقم ساحر سعودي . hobbyhuren berlin . رقم ساحر سعودي . رقم ساحر سعودي . رقم ساحر حقيقي . رقم ساحر سعودي . الشيخ الروحاني جلب الحبيب . wikimedia.cc

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *