חנות מזון לכלבים

חנות מזון לכלבים

אם אתם מחפשים חנות מזון לכלבים אבל לא רוצים לעשות לשם כך נסיעה מיוחדת – אתם צודקים בהחלט. כיום ניתן להשיג מזון כלבים איכותי באמצעות חנות חיות באינטרנט בלי לצאת מהבית. ותתפלאו כי אתם אפילו לא צריכים לקום מהכסא

אנחנו ממליצים לכם להמשיך בקריאה כדי לדעת איפה לרכוש מזון כלבים איכותי באינטרנט. ולא, לא כל חנות מזון לכלבים ולא כל חנות חיות באינטרנט מספקות את השירות הזה . למזלכם יש חנות חיות במרכז הארץ שעושה זאת אבל בל נקדים את המאוחר…

 

חנות לכלבים באינטרנט – לא מה שחשבתם

כאמור כיום יש חנויות אינטרנטיות שהן חנות מזון לכלבים לכל דבר ועניין . למשל : חנות חיות במרכז הארץ עם אתר אינטרנט  או אם תרצו – חנות מזון לכלבים בפרט חנות לכלבים בכלל אבל בפלטפורמה אינטרנטית .

למעשה, חנות מזון איכותית היא דבר שקשה למצוא בעולם האמיתי ולא רק האינטרנטי. חנות מזון כזו כלולה בשילוש הקדוש של בעלי הכלבים יחד עם וטרינר וספר. כל בעל כלב יודע שברגע שמצאת חנות מזון, וטרינר או ספר טוב לכלב שלך – לא תחליף אותם לעולם.

 

חנות החיות שעושה את ההבדל

לא נוכל להמליץ לכם על וטרינר או על ספר כלבים, אבל על חנות מזון ומוצרים לכלבים נוכל להמליץ בשמחה. לחנות קוראים ארגו והיא נמצאת ברחוב אלכנסדר ינאי 10 בפתח תקווה. אנחנו כבר יודעים שאתם לא מעוניינים לנסוע לשם במיוחד ולכן כדאי שתמשיכו לקרוא.

החידוש הגדול בחנות הזו היא בעובדה שהיא מוכרת את כל מוצריה דרך האינטרנט. למעשה, אם אתם גרים באזור המרכז תהנו ממשלוח חינם במידה וקניתם ב-100 ₪ או יותר. במידה ואתם גרים באזורים אחרים אתם תאלצו להוסיף רק 20 ₪ למשלוח.

 

ומה עוד?

למזלכם זו רק ההתחלה כי בחנות ארגו תיהנו גם מייעוץ מקצועי בזמן הקנייה ואחריה,  מזמני אספקה מהירים (3 ימים לאחר אישור העסקה באשראי) ומשעות עבודה נוחות : כל יום חול מ-08:00-18:00 ובימי שישי עד 13:00.

בחנות תוכלו לרכוש מגוון של מוצרי מזון לכלבים כולל מזון יבש, שימורים וחטיפים אבל גם מוצרים נוספים שיעשו את החיים שלכם ושל כלביכם קלים יותר: רצועות, קולרים, משחקים ואפילו מוצרי הדברה. ככה עושים כבוד אמיתי לידידו הטוב ביותר של האדם

 

ומה עכשיו?

אם ברצונכם ליצור קשר עם החנות אין קל מזה מסיבה אחת : כי לרשותכם עומדים מספר ערוצי תקשורת כמו פייסבוק, הטלפון (072-3380699) והמייל (info@ar-go.co.il) . אתם כמובן יכולים גם להשאיר הודעה באתר האינטרנט של החנות או להירשם לרשימת התפוצה. ואגב, בחנות מבטיחים לא להציק למי שנרשם לרשימת התפוצה אלא רק לשלוח עדכונים. חידוש מרענן..

אז למה אתם מחכים? בואו בהמוניכם ותיהנו ממבצעים ייחודיים, ממחירים מפתיעים וממוצרים איכותיים.